piątek, 4 grudnia 2015

idą święta


no tak, znowu dłuższa przerwa mi wypadła
ale już jestem :)
trochę muszę nadrobić :D więc zaczynamy z kartkami świątecznymi.
Wiem, wiem, mówiłam że nie lubię ich robić .... i nic się nie zmieniło :D
po prostu skoro trzeba to robię , a przy tym staram się i dobrze bawić ;)


Pierwsza świąteczna wykonana z nieświątecznych papierów, ale tak uroczych, że trudno przejść obok nich - kolekcja Odważny Debiut.





do tego kilka drobiazgów 
i jak dla mnie gotowe :)

czasem taki minimalizm to dla mnie wszystko ... 



pozdrawiam Was serdecznie !





2 komentarze:

  1. Czuć świąteczną atmosferę... Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń