poniedziałek, 18 stycznia 2016

Narodziny


Witam Was wieczorową porą !

Nie bardzo mam siłę by publikować posty, bo niestety dopadła mnie paskudna grypa :( ale skoro zobowiązałam się do nadrobienia zaległości, to słowa muszę dotrzymać.

Mam dla Was dziś trzy kartki, które powstały całkiem niedawno z okazji narodzin maluszków...

Dwie z nich całkiem proste - zastosowałam kolorystykę, która już na pierwszy rzut oka określa płeć dziecka oraz padło na wykrojnik ze słodkimi malusimi ubrankami ;)
standardowo kwiatki, chociaż tym razem w ilości mini :) jednak musiały się znaleźć











oraz kartka w której trochę bardziej poszalałam :D , no dobrze powiedzmy, że troszkę bardziej się nakombinowałam ;)
jest wycięty otworek, kwiaty własnej produkcji i tekturkowy banerek - czyli wersja bogatsza :) 

W każdym bądz razie wszystkie trzy sztuki wykonane zostały z pasją i sercem :) a to przeciez w tym wszystkim najazniejsze !!







dziękuję Wam i życzę miłego wieczoru !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz