sobota, 30 lipca 2016

Czekoladownik


Witajcie,

chcę Wam dziś pokazać czekoladownik - wykonany na bazie z Filigranek i własnie jako moja dzisiejsza inspiracja dla Filigranek.

Czekoladowniki są wg mnie świetną formą na eleganckie i estetyczne zapakowanie czekolady, co więcej, zawsze w tym nie dużym pudełeczku możemy ukryć zarówno kopertę na upominek pieniężny,  jak również bilecik z życzeniami.
Dodatkowo filigrankowa baza jest wykonana z rewelacyjnego, grubego papieru, który bardzo łatwo się składa, a dzięki temu praca idzie bardzo szybko :)

Do przygotowania dzisiejszego czekoladownika użyłam ślicznych papierów Filigranek w kolorze fioletowym oraz szarym w drobne kropeczki.
Skomponowały się razem wprost idealnie.
Dołożyłam kilka maleńkich kwiatów mojej roboty :) i tekturki dostępne na filigranki.pl
i powstał całkiem elegancki czekoladownik.

Zobaczcie sami :







dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie pozostawione komentarze :)

życzę udanego weekendu !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz