piątek, 14 sierpnia 2015

Kwiaty i konkurs Bee Scrap



Witajcie wieczorową porą :)


Nie, dziś nie będzie kartki.
Dziś będzie coś, co już niedługo pojawi się na kartce, a mianowicie KWIATY!!!!
Moje kwiaty, bo własnoręcznie przeze mnie wykonane.

Aktualnie jestem w trakcie "tworzenia" kartki do której użyłam ślicznych papierów Bee Scrap - Craftowe Marzenie - delikatnych i ulotnych :)
I właśnie na potrzeby tej kartki powstały kwiaty, którymi dziś się chwalę ;p
Samą kartkę, mam nadzieję, że już w nie długim czasie również będę mogła Wam pokazać.

Kwiaty wykonałam z papieru czerpanego z użyciem wykrojnika kwiat jabłoni Leane Creatief.
Delikatnie zabarwiłam je by jak najbardziej swoją delikatnością nawiązywały do kolekcji Craftowe Marzenie.

Efekt końcowy wygląda tak :









Tak się składa, że Bee Scrap organizuje na swoim blogu konkurs na wykonanie kwiatów do dowolnej kolekcji.
A więc zgłaszam swój udział :)

Kwiaty zaprojektowane do kolekcji Craftowe Marzenie.


4 komentarze:

  1. oh, jakie delikatne :) na pewno będą świetnie współgrały z Craftowym Marzeniem! dziękuję za udział w kwiatowym konkursie Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne kwiaty! Cieszę się, że zgłosiłaś je do konkursu Bee Scrap! Ula

    OdpowiedzUsuń