poniedziałek, 3 sierpnia 2015

soczyście z okazji urodzin


Witajcie!

Za oknem słonecznie i upalnie - tak jak na lato przystało !
Chociaż szczerze mówiąc, tęsknie za jakimś lekkim orzeźwieniem ;) powiewem chłodniejszego wiatru ... ach, do rzeczy

Exploding box, który chcę Wam dziś pokazać został przygotowany na 60-te urodziny.
I jakoś tak, chyba za sprawą zieleni jak dla mnie jest SOCZYSTY :D

Na życzenie w środku umieściłam torcik - waniliowy ;)
W pracy pojawiły się też obowiązkowo kwiaty oraz moje ulubione serwetki z kolekcji MD.
Tekturki to kolekcja Crafty Moly.

A całość wygląda tak :








uwierzycie ?!
pierwszy raz robiłam zdjęcia w pospiechu przed samym oddaniem pudełka
no i tylko tyle mam :/
mam nadzięję, że trochę Wam to przybliży ogólny wygląd pudełka.

gorąco pozdrawiam wszystkich zaglądających !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz